۲۷۰ دقیقه آموزش قانون کار و بیمه
ثبت نام رایگان

چرا به مشاوره بیمه و کار نیاز دارید؟

مشکلات و مسائل پیچیده قوانین کار و قوانین بیمه در کسب و کارها که برای کارگر و کارفرما به وجود می‌آید و روند کار پروژه را تحت تاثیر قرار می‎‌دهد، عمدتا ناشی از ناآگاهی می‌باشد.
محاسبان، به عنوان یکی از قدرتمندترین موسسه‌های ارائه دهنده خدمات مشاوره بیمه و کار در ایران و با به خدمت گرفتن با تجربه ترین و خبره ترین حسابداران، وکلا و مشاوران بیمه و قاون کار آماده ارائه مشاوره بیمه و کار به جامعه کارفرما و کارگر می‌باشد.

مشاوره بیمه و کار

ویژگی‌های یک مشاور بیمه و کار حرفه‌ای چیست؟

مشاورین بیمه و کار در زمینه قوانین کار و قوانین تامین اجتماعی دانش و تخصص کافی دارند. یک مشاور بیمه و کار علاوه بر اینکه شما را از جریمه‌ها و بدهی‌های سنگین بیمه‌ای و کار نجات می‌دهد، می‌تواند شما را راهنمایی کند تا از تخفیف‌ها، معافیات‌ها و کاهش شکایات کارگری بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی 3 ویژگی کلیدی یک مشاوره بیمه و کار خواهیم پرداخت:

  • تسلط و آگاهی کامل از قوانین کار و بیمه و تمامی ماده‌ها و تبصره‌ها: این مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاوره بیمه و کار حرفه‌ای است. یک مشاور بیمه و کار با اشراف کامل بر قوانین می‌تواند موکل خود را از پرداخت جرائم سنگین معاف کرده و در حل مشکلات کار و بیمه یاری دهد و همچنین از شکایات کارگران جلوگیری کند.
  • داشتن تجربه کاری و سابقه مرتبط و درخشان: تجربه کاری یک مشاور بیمه و کار تاثیر مستقیمی در نتیجه مشاوره بیمه و کار او دارد. هر چه قدر تجربه مشاوری که انتخاب می‌کنید بالاتر باشد او با پرونده‌های بیشتری سر و کار داشته و راه و چاه را به خوبی می‌شناسد. در نهایت با کمک تجربه خود، می‌تواند به شما راهکارهای کاربردی بسیاری را پیشنهاد دهد.
  • داشتن تخصص و توانایی بالا در تنظیم و نوشتن لوایح قانون: یک مشاوره بیمه و کار خوب باید تخصص و توانایی بالایی در تنظیم و نوشتن لوایح اداره کار و تامین اجتماعی داشته باشد. اگر لوایح کامل و درست نوشته شود، در مراجع حل اختلاف خیلی خوب می‌توانید از موکل دفاع و نتایج عالی به دست بیاورید.

کپسول (آموزش فشرده قانون کار و بیمه)

با تدریس استاد سمیه قندهاری

کپسول (آموزش فشرده قانون کار وبیمه)

با تدریس استاد سمیه قندهاری

در چه زمینه‌هایی می‌توانید مشاوره بیمه و کار بگیرید؟

تفاوتی ندارد که صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید یا کوچک، خانه دار هستید یا کارمند، در زمینه‌های مختلف قانون کار و بیمه تامین اجتماعی می‌توانید از خدمات مشاوره بیمه و کار محاسبان استفاده کنید.

  • قرارداد کار: یکی از مهم‌ترین و اولین قدم‌های ارتباطی با اشخاص قرارداد می‌باشد که اگر به بند به بند قراردادها توجه نداشته باشید در آینده با چالش و مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد.
  • تسویه سال: یکی از موارد و مشکلات زیادی که سازمان‌ها دارند این است که نمی‌دانند باید به چه صورتی با پرسنل تسویه حساب کنند. در بعضی موارد کارفرما با وجود اینکه حقوق و مزایا را به صورت کامل پرداخته کرده است به علت نداشتن تسویه حساب‌های درست و کامل خود را دچار دردسر می‌کند.
  • آنالیز حقوق و دستمزد: بسیاری از کارفرماها حقوق و دستمزد را کامل و یا حتی بالاتر از اداره کار پرداخت می‌کنند اما چون آنالیز حقوق را نمی‌دانند دچار مشکل و دردسرهای بسیاری می‌شوند.
  • و موارد مهم و پرکاربرد دیگری مانند: بررسی فرم‌های سازمانی، حل اختلاف و دفاع از کارگر و کارفرما، آیین نامه‌های انضباطی و …

مشاوره بیمه و کار با محاسبان

استفاده از تجربه میدانی استاد سمیه قندهاری

مسیر دریافت مشاوره بیمه و کار

از چه کسی مشاوره بیمه و کار می‌گیری؟

مشاوره بیمه و کار
مشاوره بیمه و کار

دستاوردهای جلسه مشاوره بیمه و کار

برندهای معتبری که از ما مشاوره بیمه وکار گرفته‌اند

سوالات متداول

فرآیند درخواست مشاوره به چه صورت است؟

مشاوره به صورت تلفنی انجام می‌پذیرد. پس از تکمیل فرم درخواست مشاوره بیمه و کار، استاد سمیه قندهاری با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه مشاوره بیمه و کار چقدر است؟

جامعه عزیز کارگر فقط با پرداخت 250 هزار تومان، بهترین مشاوره بیمه و کار را از موسسه محاسبان دریافت خواهند کرد.

رزرو وقت مشاوره بیمه و کار