
بادیگارد: دوره تربیت کارشناس روابط کار
کارآموزان دوره بادیگارد علاوه بر آگاهی از حق و حقوق خود، علم و آگاهی دفاع از حقوق کارگر و کارفرما را دارند و میتوانند در این زمینه به صورت پروژهای هم کسب درآمد کنند. مشاهده سرفصلها
ویژگیهای دوره
یک جلسه مهمان ما باش!
حضوری یا آنلاین، کنار کارآموزهای دیگه بشین، تدریس رو ببین و بعد مطمئن تصمیم بگیر.
{{dataEntry['6']}} عزیز، اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.
مخاطبین دوره بادیگارد
جدول زمانبندی کلاسها
سرفصلهای آموزشی
آموزش قانون کار
15 موضوعآموزش قانون تامین اجتماعی
9 موضوعآموزش حقوق و دستمزد
5 موضوعدیگر آموزشها
2 موضوعمدرسین دوره

سمیه قندهاری مدرس
۱۹ سال سابقه کار در حوزه منابع انسانی
مشاور منابع انسانی ۱۰۰+ بنگاه اقتصادی
مدرس دورههای تربیت مشاور منابع انسانی

محمد هادی محسنی مدرس
کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی
30+ سال سابقه کار در حوزه قانون کار
رئیس اداره بازرسی کار استان اصفهان

دکتر اسماعیل کاظمی مدرس
دکترای رشته حسابداری
کارشناس ارشد بیمه و کار
مدیر مالی سازمان تامین اجتماعی

سمیرا رفیعی مدرس
کارشناسی ارشد رشته حسابداری
۱۸ سال سابقه حسابداری ویژه بازارکار
محقق آموزشها و متدهای روز حسابداری

آرمان پورجوهری مدرس
کارشناسی ارشد رشته حقوق
مدرس دوره قراردادهای تجاری داخلی و بینالمللی
داور مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران (دفتر اصفهان)

مریم یزدانی مقدم کوچ اکسل
کارشناسی ارشد رشته حسابداری
مدرس دورههای اکسل در حسابداری
۱۳ سال سابقه تدریس اکسل در حسابداری

مهدی خراسانی مدرس
تحلیل گر مسائل مالیاتی در ایران
مدرس دورههای تربیت مشاور مالیاتی
عضو جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

مجتبی خسروی مدرس
هم بنیانگذار موسسه محاسبان
مشاور مالیاتی بیش از 10 بنگاه اقتصادی
مدرس و طراح روشهای نوین آموزشهای حسابداری و مالیاتی

امین قادریان کوچ و پشتیبان
دارای سابقه کار اجرایی حسابداری
مدرس دورههای حسابداری محاسبان
کارشناس منابع انسانی و امور مالیاتی

حسین بینا کوچ و پشتیبان
مشاور مالیاتی و منابع انسانی
گوینده پادکستهای مالیاتی و کاروبیمه
عضو کمیته مالیاتی اتاق بازرگانی استان اصفهان
توضیحات دوره
مبحث حقوق و دستمزد با موضوعات بیمه، قانون کار و حسابداری در ایران مرتبط است. ارتباط زیادی بین مدیریت موفق یک سازمان و انگیزه کارکنان آن با سیستم حقوق و دستمزد وجود دارد. این دوره برای حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی طراحی شده تا در زمینه حقوق و دستمزد دانش تخصصی کسب کنند. هدف اصلی این دوره توانمندسازی شرکتکنندگان برای محافظت از سازمانهای خود در برابر ریسکهای قانونی مرتبط با منابع انسانی است؛ چرا که همیشه قانون کار و تامین اجتماعی برای کارگران و کارفرمایان یک چالش بزرگ است.
با توجه به زیاد شدن مشکلات در این زمینه، آگاهی و یادگیری این موضوعها برای همه واجب شده تا بتوانند در مواجه با این مشکلات از خود مراقبت کنند. اما چطور و از کجا قدم اول را برای یادگیری در زمینه حقوق و دستمزد برداریم؟ در ادامه برایتان توضیح میدهیم.
دوره آموزش حقوق و دستمزد
قدم اول در زمینه آموزش حقوق و دستمزد، انتخاب یک دوره آموزشی است که بر طبق آخرین قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی، مالیاتی و بخشنامههای اداره کار باشد. همچنین در زمینه کاهش اختلافات سازمانی و اختلافهای بین کارگر و کارفرما، کاربرد داشته باشد. دوره آموزش حقوق و دستمزد یا بادیگارد آموزشگاه حسابداری محاسبان برای اشخاصی طراحی شده است که تمایل دارند، موضوع حقوق و دستمزد و قوانین مرتبط با آن را براساس آخرین تغییرات اعمال شده آموزش ببینند.
بادیگارد یک دوره جامع، کاربردی و به روز است که هرآنچه باید دربارهٔ قانون کار، بیمه و حقوق و دستمزد بدانید را در آن یاد خواهید گرفت. در پایان دوره هم تبدیل به یک مشاور اداره کار و بیمه میشوید. بعد از گذراندن این دوره شما بادیگارد سازمان و مدیر مجموعه خواهید بود. به عبارتی بعد از گذراندن این دوره میتوانید از سازمان در مقابل مخاطرات منابع انسانی محافظت کنید.
اهمیت یادگیری حقوق و دستمزد
دوره حقوق و دستمزد شما را برای ورود به بازار کار منابع انسانی آماده میکند. دوره بادیگارد آموزشگاه حسابداری محاسبان شامل جزوه تئوری اختصاصی، پروژه عملی تالیفی و اختصاصی محاسبان، آموزش مباحث قانون کار و تامین اجتماعی، آموزش کامل مباحث حقوق و دستمزد و کارگاه عملی قراردادنویسی و دادرسی اداره کار است. سرفصلهایی که در دوره آموزش حقوق و دستمزد محاسبان تدریس میشود، برای بازار کار کاربردی است. شاید برایتان سوال باشد که دوره بادیگارد چه پیش نیازی دارد؟ در ادامه برایتان شرح میدهیم.
پیش نیاز دوره حقوق و دستمزد
دوره آموزش حقوق و دستمزد آموزشگاه حسابداری محاسبان نیاز به پیش نیاز خاصی برای شرکت ندارد. یعنی شما بدون پیش زمینه حسابداری و تنها با دیپلم یا لیسانس هر رشتهای میتوانید در این دوره شرکت کنید و مهارت منابع انسانی را آموزش ببینید.
دوره حقوق و دستمزد میتواند برای شما دریچهای باشد تا به دنیای شغلی منابع انسانی قدم بگذارید و بعد از این دوره به عنوان کارشناس اداره کار و بیمه در یک سازمان یا مجموعه مشغول فعالیت شوید یا پروژههای کوتاه مدت یا بلندمدت به صورت فریلنسری قبول کنید و آن را انجام دهید.
شیوه آموزش حقوق و دستمزد در محاسبان
در دوره آموزش حقوق و دستمزد ابتدا مباحث تئوری که بیشترین بخش آموزش را در این دوره تشکیل میدهد، آموزش داده میشود و بعد از آن کارگاههای عملی قراردادنویسی، دادرسی اداره کار، محاسبه حقوق و دستمزد و مالیات حقوق برگزار میشود.
این دوره در 16 جلسه آموزشی 4 ساعته به تحلیل و تفسیر قوانین و مقررات و آییننامههای پرکاربرد میپردازد. حسابداری حقوق و دستمزد که از سرفصلهای دوره است؛ توسط اساتید بزرگ (سمیه قندهاری، محمد هادی محسنی و مریم یزدانی) آموزش داده میشود. همچنین شرکتکنندگان دوره به پشتیبانی مداوم دسترسی دارند و میتوانند از فرصت ارتباط روزانه با کوچینگ بهرهمند شوند.
محیط آموزشگاه حسابداری محاسبان کاملا مناسب برای آموزش ساخته شده است. در موسسه محاسبان تمام امکانات مورد نیاز شرکتکنندگان مانند کامپیوترهای به روز، اینترنت پرسرعت، جزوه اختصاصی، کتابهای آموزشی، پذیرایی در کلاسها، کافی شاپ، حیاط برای تایم استراحت و تمرین با همکلاسیها و روف گاردن وجود دارد.
علاقهمندان به آموزش حقوق و دستمزد میتوانند به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین در دوره بادیگارد شرکت کنند. شرکتکنندگان دوره آنلاین به مانند دوره حضوری به کلیه امکانات دسترسی دارند. جزوهها و کتابهای اختصاصی برای کارآموزان آنلاین و آفلاین ارسال میشود و همچنین میتوانند از پشتیبانی و کوچینگ دوره هم بهره ببرند.
اگر به دنبال آموزشگاه حسابداری در اصفهان هستید و قصد یادگیری قوانین کار و بیمه را دارید، میتوانید به صورت حضوری در دوره بادیگارد آموزشگاه محاسبان شرکت کنید.
دوره بادیگارد حضوری بهتر است یا آنلاین؟
اینکه دوره حضوری برای یادگیری مباحث بهتر است یا آنلاین، کاملا بستگی به برنامهریزیهای شما دارد. در نظر داشته باشید که شرکت در دوره حضوری و آنلاین کاملا باهم همزمان است و باید در زمان مشخص شده برای کلاس در دوره شرکت کنید.
در محاسبان تمام کارآموزان شرکتکننده برای ما برابر هستند و ما هرآنچه که در وظیفه ماست را در اختیارتان قرار میدهیم تا بیشترین بهره را از دوره ببرید و بتوانید برای خودتان یک جایگاه شغلی دلخواه خلق کنید.
دستاوردهای شرکت در دوره حقوق و دستمزد
دستاوردهایی که بعد از گذراندن دوره بادیگارد به دست میآورید، عبارت است از:
۱. آشنایی کامل با قانون کار
۲. آموزش حضور در هیئتهای تشخیص اداره کار
۳. کسب مهارت در خصوص قانون تامین اجتماعی
۴. آموزش کامل حقوق و دستمزد و کلیه محاسبات آن
۵. سیستم سازی منابع انسانی و حقوق و دستمزد
۶. آموزش تهیه فایل آنالیز و محاسبه حقوق و دستمزد در اکسل
۷. یادگیری کامل قرارداد نویسی
۸. دریافت راهنمایی و مشاوره از کوچ و پیشتیبانهای دوره
در نهایت زمانی که شما به این مهارتها مسلط شوید، میتوانید جایگاه شغلی خود را بسازید و برای شرکتهایی که نیاز به کارشناس منابع انسانی یا کارشناس اداره کار دارند، رزومه ارسال کنید یا به صورت پروژهای فعالیت کنید.
آیا در دوره صرفاً نحوه انجام محاسبات آموزش داده میشود یا روش تحلیل قوانین، بخشنامهها و آرای جدید نیز آموزش داده میشود?
درود و مهر
در دوره «بادیگارد: تربیت کارشناس روابط کار» ما به صراحت اعلام کردهایم که هدف، تربیت تحلیلگر قوانین است، نه صرفاً محاسبات. به همین دلیل، سرفصلهای دوره به دو بخش تقسیم شده:
۱. قوانین پایه و محاسبات (حقوق، دستمزد، بیمه، پایان کار)
۲. تحلیل بخشنامهها، رویههای اداری و آرای جدید دیوان عدالت اداری و هیأتهای تشخیص – که در این بخش، شما با آخرین تغییرات قانون کار و تأمین اجتماعی آشنا شده و توانایی تفسیر و استدلال حقوقی پیدا میکنید.
در هر جلسه، یک بخشنامه یا رأی جدید را بررسی و سناریوهای پیادهسازی آن در شرکتها را شبیهسازی میکنیم
با توجه به اینکه یکی از اهداف دوره، تبدیل کارآموز به مشاور حوزه کار و تأمین اجتماعی است، آیا در بخش دادرسی اداره کار، نحوه تحلیل آرای هیئتهای تشخیص و حل اختلاف و همچنین دفاع از پروندههای واقعی کارگر و کارفرما نیز آموزش داده میشود یا تمرکز دوره بیشتر بر محاسبات حقوق و دستمزد و قوانین کار است؟
درود و مهر
بله، دقیقاً به دلیل همین هدف یعنی تبدیل کارآموز به مشاور حوزه کار و تأمین اجتماعی، در دوره «تربیت کارشناس روابط کار» محاسبان، بخش تخصصی دادرسی اداره کار به طور کامل گنجانده شده است.
در این بخش، شما نحوه تحلیل آرای هیئتهای تشخیص و حل اختلاف، تنظیم لایحه دفاعیه، شگردهای دفاع از پروندههای واقعی کارگر یا کارفرما و برگزاری جلسات شبیهسازیشده دادگاه کار را آموزش میبینید.
تمرکز دوره تنها بر محاسبات حقوق و دستمزد نیست؛ بلکه از تطبیق قوانین با پروندههای واقعی تا دفاع عملی در مراجع حل اختلاف را پوشش میدهد.
سلام با توجه به تغییرات مداوم قوانین کار، تأمین اجتماعی و مالیات حقوق، آیا در دوره نحوه تحلیل بخشنامهها و آرای جدید نیز آموزش داده میشود یا تمرکز صرفاً بر قوانین فعلی است؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار «بادیگارد» نه صرفاً قوانین فعلی کار، تأمین اجتماعی و مالیات حقوق، بلکه روش تحلیل بخشنامهها، آرای هیأت تشخیص و رویههای جدید آموزش داده میشود. با این رویکرد، پس از دوره هم هر زمان بخشنامه یا رأی جدیدی منتشر شود، خودتان قادر به تحلیل و اجرای آن خواهید بود. این یعنی امنیت شغلی پایدار.
درود در بخش آموزش محاسبه بیمه و مالیات حقوق، آیا نحوه تحلیل تأثیر آیتمهای مختلف حقوقی بر هزینه نهایی کارفرما نیز آموزش داده میشود؟ برای مثال اینکه تغییر در مزایا یا ساختار پرداخت چه اثری بر بیمه، مالیات و بهای تمامشده نیروی انسانی خواهد داشت.
درود و مهر
در بخش آموزش محاسبه بیمه و مالیات حقوق، به طور کامل نحوه تحلیل تأثیر آیتمهای مختلف حقوقی بر هزینه نهایی کارفرما را آموزش میدهیم. با تغییر در مزایا یا ساختار پرداخت، اثرات آن بر بیمه، مالیات و بهای تمامشده نیروی انسانی به دقت بررسی خواهد شد.
درود با توجه به اینکه آموزش تهیه فایل آنالیز حقوق و دستمزد در اکسل هم جزو سرفصلهاست، آیا نحوه طراحی فایلهایی که بتوانند تغییرات سالانه بخشنامههای حقوق و دستمزد را بهراحتی اعمال کنند نیز آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در بخش طراحی فایل آنالیز حقوق و دستمزد با اکسل، روشی آموزش داده میشود که:
یک برگهی جداگانه برای جدول ضرایب و بخشنامهها دارید (سالانه قابل بروزرسانی)
با توابع VLOOKUP، XLOOKUP و INDEX/MATCH کلیهی محاسبات (حق مسکن، بن کارگری، پایه سنوات، مالیات، بیمه) بهطور خودکار از آن جدول تغذیه میشوند.
با تغییر اعداد در جدول پایه، کل فایل بدون نیاز به تغییر فرمول، بهروز میشود.
این تکنیک را در قالب یک پروژهی کامل (شرکت ۵۰ نفره) پیادهسازی میکنید.
موفق باشید.
سلام در قسمت آموزش قراردادنویسی، تفاوت ریسکهای حقوقی قراردادهای موقت و دائم هم بهصورت موردی تحلیل میشود؟
درود و مهر
دوره بادیگارد مخصوص کارشناسان روابط کار طراحی شده و در بخش قراردادنویسی، تفاوتهای ریسک حقوقی قراردادهای موقت و دائم بهصورت موردی و با استناد به رأی وحدت رویه و رویه قضایی تحلیل میشود. شما با مصادیق واقعی و نحوه پوشش ریسکها آشنا خواهید شد.
سلام آیا در بخش محاسبه حقوق و دستمزد، سناریوهای مربوط به کارکردهای نامنظم مثل شیفتهای چرخشی و ساعات کاری شناور هم بررسی میشود؟
درود و مهر
در بخش محاسبه حقوق و دستمزد، تلاش شده است سناریوهای متنوع محیط کار به صورت کاملا پروژه محور مورد بررسی قرار گیرد. به همین دلیل مثالهایی مرتبط با شرایطی مانند شیفتهای چرخشی، کارکردهای نامنظم و ساعات کاری شناور نیز مطرح میشود تا شرکتکنندگان با نحوه محاسبه و مدیریت این وضعیتها در عمل آشنا شوند.
درود آیا مباحث و سرفصل ها در چه بازه زمانی آپدیت میشن؟
درود و مهر
سرفصلها و محتوای دورههای محاسبان بهطور مستمر و بر اساس آخرین تغییرات قوانین و مقررات، در شروع هر دوره توسط تیم آموزشی محاسبان به صورت کاملاً تخصصی و حرفهای بازبینی و بهروزرسانی میشوند.
سلام وقتتون بخیر
هنوز هم میشه جلسه اول را به صورت مهمان شرکت کرد؟
درود و مهر
بله، این امکان همچنان فراهم است. طبق روال آموزشی مجموعه محاسبان، شما میتوانید در هر زمان با پر کردن فرم مهمان و تماس کارشناسان با شما در کلاس مورد نظر به عنوان مهمان حضور داشته باشید تا با فضای آموزشی و کیفیت تدریس بیشتر آشنا شوید.
سلام دوره خیلی خوبی بود من بسیار از نحوه آموزش اساتید راضی هستم
درود و مهر
از حسن نظر ارزشمند شما سپاسگزاریم. بسیار خوشحالیم که از کیفیت دوره و شیوه آموزش اساتید رضایت داشتهاید. در محاسبان همواره تلاش میکنیم با بهرهگیری از اساتید مجرب و آموزشهای کاربردی، تجربهای مؤثر و حرفهای برای مخاطبان خود فراهم کنیم.
سلام توی این دوره آیا نحوه تنظیم قراردادهای استخدامی با ریسک حقوقی پایین هم آموزش داده میشه؟
درود و مهر
بله، در دوره تربیت کارشناس روابط کار محاسبان مباحث مرتبط با تنظیم قراردادهای استخدامی نیز مورد بررسی قرار میگیرد. در این بخش تلاش شده است اصول تنظیم قراردادها مطابق قوانین کار و با در نظر گرفتن کاهش ریسکهای حقوقی برای کارفرما و کارمند آموزش داده شود تا شرکتکنندگان بتوانند در محیطهای کاری از آن بهدرستی استفاده کنند.
درود آیا این دوره برای افرادی که تازه وارد حوزه منابع انسانی شدند هم مناسبه یا پیشنیاز خاصی داره؟
درود و مهر
دوره «تربیت کارشناس روابط کار» بهگونهای طراحی شده که هم برای افراد تازهوارد به حوزه منابع انسانی قابل استفاده باشد و هم برای فعالان این حوزه که قصد ارتقای دانش تخصصی خود را دارند.
مباحث از پایههای کاربردی آغاز شده و بهصورت گامبهگام به موضوعات تخصصیتر ئرداخته میشود.
درود و خسته نباشید آیا در این دوره به مدیریت و پیگیری دعاوی در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف، تحلیل قراردادهای کار با ریسک بالا، و رویههای پیچیده سازمان تأمین اجتماعی نیز پرداخته میشود تا کارشناسان پس از دوره بتوانند چالشهای واقعی بازار کار را بهتر مدیریت کنند؟
درود و مهر
در دوره «بادیگارد: تربیت کارشناس روابط کار»، سعی کردهایم محتوای دوره را تا حد ممکن به فضای واقعی بازار کار نزدیک کنیم. در همین راستا، علاوه بر مباحث پایه، موضوعات زیر نیز مورد بررسی و کار عملی قرار میگیرد:
آشنایی با روند مدیریت و پیگیری دعاوی در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف
تحلیل نمونه قراردادهای کار با ریسکهای حقوقی بالا و بررسی نکات کلیدی آنها
مرور رویهها و برخی پیچیدگیهای متداول در سازمان تأمین اجتماعی
هدف این است که شرکتکنندگان پس از دوره، بتوانند با درک بهتر قوانین و رویهها، در مواجهه با چالشهای واقعی روابط کار عملکرد حرفهایتری داشته باشند.
سلام و خسته نباشید آیا در این دورهمراحل دادرسی کار به صورت جامع و کامل آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در دوره تربیت کارشناس روابط کار محاسبان، مباحث مربوط به دعاوی کار و فرآیند رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما بهصورت کاربردی آموزش داده میشود. مراحل دادرسی کار، نحوه طرح شکایت، پیگیری پرونده در مراجع حل اختلاف و نکات عملی موردنیاز برای فعالیت در این حوزه نیز در سرفصلهای دوره پوشش داده شده است.
درود آیا در این دوره آموزشی، علاوه بر مباحث تئوری و قوانین، کار عملی با نرمافزارهای پرکاربرد حقوق و دستمزد نیز به صورت جامع آموزش داده میشود و هنرجو پس از گذراندن دوره قادر به راهاندازی سیستم حقوق و دستمزد در یک شرکت خواهد بود؟
درود و مهر
در این دوره علاوه بر بررسی قوانین و مفاهیم مرتبط با حوزه روابط کار، تلاش شده است فرآیندهای اجرایی حوزه حقوق و دستمزد نیز بهصورت کاربردی آموزش داده شود. هدف دوره این است که هنرجو پس از پایان آموزش، درک مناسبی از ساختار و فرآیندهای مرتبط با حقوق و دستمزد در سازمانها داشته باشد و بتواند در محیط کاری با این سیستمها آشنا و آماده فعالیت باشد.
با سلام. با عنایت به پیچیدگیهای روزافزون قوانین کار و تامین اجتماعی در ایران، این دوره تا چه حد به مباحث پیشرفته و چالشبرانگیز روابط کار میپردازد؟ به طور مشخص، آیا مواردی چون مدیریت دعاوی هیئتهای تشخیص و حل اختلاف، تحلیل قراردادهای کار با ریسک بالا، و همچنین آخرین رویههای سازمان تامین اجتماعی در خصوص جرائم و بخشودگیها، پوشش داده میشوند؟
درود و مهر
دوره تربیت کارشناس روابط کار محاسبان با رویکردی کاربردی طراحی شده و علاوه بر مباحث پایه، به موضوعات پیشرفته و چالشهای واقعی روابط کار نیز میپردازد. در این دوره مواردی مانند بررسی دعاوی در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف، تحلیل قراردادهای کار، ریسکهای حقوقی روابط کار و رویههای سازمان تأمین اجتماعی در خصوص جرائم و بخشودگیها مورد بررسی قرار میگیرد تا شرکتکنندگان بتوانند در موقعیتهای واقعی کاری تصمیمگیری آگاهانهتری داشته باشند.
سلام من به عنوان کارفرما میخواهم سیستم منابع انسانی را در شرکتم پیاده سازی کنم. آیا این دوره میتواند پاسخگوی نیاز من باشد؟
درود و مهر
این دوره با هدف آموزش کاربردی مباحث روابط کار و قوانین کار طراحی شده و به شما کمک میکند با فرآیندها و الزامات حوزه منابع انسانی و روابط کار آشنا شوید. اگر قصد دارید سیستم منابع انسانی و الزامات قانونی مرتبط با نیروی کار را در مجموعه خود بهتر مدیریت کنید، مطالب این دوره میتواند دید و دانش مفیدی در اختیار شما قرار دهد.
درود و مهر آیا در این دوره بیمه مشاغل آزاد و سخت و زیان آور هم آموزش داده میشود؟
درود و مهر
در دوره بادیگارد (تربیت کارشناس روابط کار)، علاوه بر قوانین پایه تأمین اجتماعی، سرفصلهای کاملی به بیمه مشاغل آزاد (توافقی)، بیمه اختیاری و همچنین شرایط خاص مشاغل سخت و زیانآور اختصاص داده شده است. ما نه تنها قوانین بازنشستگی پیش از موعد در این مشاغل را موشکافی میکنیم، بلکه محاسبه حق بیمه و نحوه ثبت و ارسال لیستهای مربوطه را نیز به صورت عملی آموزش میدهیم.
همراه همیشگی شما هستیم
سلام و درود آیا در دوره بادیگارد مباحث مربوط به کارگاه های خانوادگی در قانون تامین اجتماعی آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در دوره بادیگارد مباحث کاربردی و چالشهای مهم حوزه روابط کار و تأمین اجتماعی، از جمله موضوعات مرتبط با کارگاههای خانوادگی نیز بررسی و آموزش داده میشود تا شرکتکنندگان بتوانند در فضای واقعی کار، تصمیمگیری دقیقتر و حرفهایتری داشته باشند
سلام من به عنوان یک کارفرما میخوام در این دوره شرکت کنم آیا مباحث اداره کار به طور کامل آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، دوره بادیگارد بهطور تخصصی برای کارفرمایان و مدیران طراحی شده و مباحث اداره کار را بهطور کامل پوشش میدهد: از قوانین کار و تأمین اجتماعی، تنظیم قراردادها، محاسبه حقوق و مزایا، بیمه بیکاری، مراجع حل اختلاف گرفته تا بازرسی کار. شما به عنوان کارفرما پس از این دوره به تمامی الزامات قانونی و اجرایی مسلط خواهید شد.
درود برای شرکت توی این دوره باید حتما حسابدار باشیم یا بدون پیشنیاز هم میشه شرکت کرد؟
درود و مهر
ما در محاسبان دورههایی طراحی کردهایم که هم برای افراد دارای سابقه حسابداری و هم برای تازهکاران بدون پیشنیاز مناسب باشد. شما با هر سطح دانشی میتوانید در دورههای ما شرکت کنید و به دانش کاربردی دست یابید.
آیا توی این دوره رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما و دفاع در هیأت تشخیص و حل اختلاف بهصورت عملی آموزش داده میشه؟
درود و مهر
بله، در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما، دفاع در هیأت تشخیص و حل اختلاف، نحوه تنظیم لوایح و استدلال حقوقی همگی بهصورت کاملاً پروژه محور آموزش داده میشود.
آیا در این دوره تنظیم قرارداد کار، دفاعیه نویسی و محاسبه مطالبات پرسنلی هم آموزش داده میشه یا تمرکز بیشتر روی قوانین هست؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار علاوه بر آموزش جامع قوانین کار و تامین اجتماعی به صورت جامع به نحوه تنظیم قرارداد بین کارگر و کارفرما، شبیه سازی هیات های حل اختلاف و دفاعیه به صورت کاملاً ئروژه محور توسط اساتید خبره محاسبان آموزش داده میشود.
سلام آیا در این دوره حق و حقوق کارگر و کارفرما در قانون کار و تامین اجتماعی آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در دوره بادیگارد، آموزش حقوق و تعهدات کارگر و کارفرما، نحوه محاسبه حقوق و دستمزد، بیمه تامین اجتماعی و حل اختلافات کارگری و کارفرمایی مطابق با آخرین قوانین کار آموزش د اده میشود.
سلام آیا جزوه فیزیکی هم در اختیار کارآموزان قرار میگیره؟
درود و مهر
در محاسبان، تمرکز ما بر محتوای دیجیتال و آنلاین است، اما برای راحتی کارآموزان، جزوه فیزیکی هم ارسال میشود. موفق و پیروز باشید!
این دوره واقعاً دید من رو نسبت به قوانین کار و مسئولیتهای کارشناس روابط کار تغییر داد. با مثالهای عملی مدرس، خیلی راحتتر تونستم موقعیتهای پیچیده رو درک کنم.
درود و مهر
سپاسگزاریم از حسن نظر شما، بخش بزرگی از کیفیت دوره را مشارکت و تحلیلهای دانشجویان ممتاز مانند شما شکل میدهد. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
خیلی خوبه که مدرسها تجربه واقعی در هیئتهای حل اختلاف دارن. توضیح میدن دقیقاً باید توی پروندههای روابط کار چطور استدلال کرد. این بخش برای من فوقالعاده ارزشمند بود.
درود و مهر
خوشحالیم که بخش تجربیات عملی اساتید در هیئتهای حل اختلاف برای شما مفید بوده است. در محاسبان تلاش میکنیم آموزشها کاملاً کاربردی و مبتنی بر پروندهها و چالشهای واقعی حوزه روابط کار ارائه شود تا شرکتکنندگان بتوانند آموختهها را مستقیماً در فضای حرفهای به کار بگیرند.
سلام آیا در این دوره به تفاوتهای ظریف بین قراردادهای موقت و دائم در شرایط خاص، مثل دوران خدمت سربازی یا بیماری کارگر، پرداخته میشه؟
درود و مهر
بله، در دوره بادیگارد روابط کار، تمامی ظرایف قانونی مربوط به انواع قراردادها و وضعیتهای خاص (مانند تعلیق قرارداد در دوران سربازی یا بیماری) طبق آخرین بخشنامهها و آراء وحدت رویه بررسی میشود تا شما به تمام چالشهای احتمالی میان کارگر و کارفرما مسلط شوید.
سلام آیا پس از شرکت در دوره بادیگارد نحوه محاسبه حقوق و دستمزد در شرکتها آموزش داده میشه؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد)، نحوه محاسبه حقوق و دستمزد در شرکتها به طور کامل و با جزئیات پوشش داده میشود. این دوره آموزشی، شما را با قوانین و مقررات مربوط به روابط کار و نحوه محاسبه حقوق و دستمزد آشنا میسازد.
سلام ممنونم از محاسبان برای برگزاری دوره روابط کار من شرکت کردم و خیلی راضی هستم
درود و مهر
از اینکه تجربه خودتان از شرکت در دوره روابط کار را با ما به اشتراک گذاشتید بسیار سپاسگزاریم. خوشحالیم که این دوره برای شما رضایتبخش بوده است و امیدواریم آموختههای آن در مسیر حرفهایتان مفید و کاربردی باشد.
سلام وقتتون بخیر آیا نحوه نوشتن آیین نامه ها و دستورالعمل های داخلی شرکت هم آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) تلاش شده بخش قابل توجهی از مباحث کاربردی حوزه منابع انسانی پوشش داده شود. در میان سرفصلها نیز به موضوعاتی مانند تدوین برخی دستورالعملها و فرآیندهای منابع انسانی پرداخته میشود تا دید عملیتری نسبت به اجرای آنها در سازمانها داشته باشید
سلام خسته نباشید آیا در دوره بادیگارد دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کارگاه ها و نحوه نوشتن آن آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد)، دستورالعملهای ایمنی و بهداشت کار (HSE) و همچنین نحوه تدوین و نگارش اصولی آنها مطابق الزامات قانونی بهصورت کاربردی آموزش داده میشود.
سلام دوره آموزش حقوق و دستمزد سایت محاسبان یکی از کاملترین آموزشها برای یادگیری محاسبه حقوق، بیمه و مالیات پرسنل هست.
درود و مهر
از لطف و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم. خوشحالیم که آموزشهای محاسبان برای شما مفید بوده و دوره حقوق و دستمزد را کامل و کاربردی ارزیابی کردهاید.
امیدواریم همیشه موفق و حرفهای بدرخشید.
سلام بعد از اینکه دوره رو گذروندیم میتونیم در منابع انسانی شرکت های بزرگ مثل فولاد مبارکه مشغول به کار بشیم؟
درود و مهر
هدف این دوره “بادیگارد” تربیت کارشناس منابع انسانی توانمند و کاربلد برای ورود به سازمانهای بزرگ و ساختارمند است. با تلاش مستمر و استفاده از آموزشهای دوره، میتوانید برای فرصتهای شغلی شرکتهای بزرگ نیز اقدام کنید. آرزو داریم مسیر شغلیتان رو به رشد و موفق باشد
سلام آیا در این دوره روی نحوه ثبتهای حسابداری مربوط به بیمه و مالیات حقوق در نرمافزارهای حسابداری هم کار میشود؟ و آیا مثالها بر اساس قوانین بهروز وزارت کار طراحی شدهاند؟
درود و مهر
بله، در دوره «بادیگارد: دوره تربیت کارشناس روابط کار» علاوه بر مباحث قانونی، به ثبتهای حسابداری حقوق و دستمزد نیز پرداخته میشود. از جمله: نحوه ثبت حسابداری حقوق، مزایا، اضافهکار و …
ثبتهای مربوط به بیمه تأمین اجتماعی و مالیات بر حقوق، انعکاس این ثبتها در نرمافزارهای حسابداری رایج، مثالها و تمرینها بر اساس آخرین قوانین و بخشنامههای وزارت کار، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی طراحی میشوند تا بتوانید در محیط واقعی کار، با اطمینان ثبتها را انجام دهید.
درود آیا در این دوره تمام مباحث مربوط به سازمان تامین اجتماعی آموزش داده میشه یا نیاز هست تا در دوره بادیگارد پرو هم شرکت کنم؟
درود و مهر
در این دوره مباحث مهم مربوط به تأمین اجتماعی آموزش داده شده است؛ با این حال اگر تمایل دارید مباحث روابط کار و منابع انسانی را بهصورت تخصصی و عمیق فرا بگیرید، شرکت در دوره «بادیگارد پرو» میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
سلام آیا در این دوره نحوه تنظیم قرارداد بین کارگر و کارفرما آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله، یکی از بخشهای مهم این دوره، آموزش اصول تنظیم قرارداد کار بین کارگر و کارفرماست. در این بخش، هم مبانی قانونی و مواد مهم قانون کار را بررسی میکنیم و هم نمونه قراردادهای متداول را بهصورت کاربردی تحلیل میکنیم تا با حقوق و تکالیف هر دو طرف و ریسکهای قراردادی آشنا شوید.
هدف ما این است که پس از دوره بتوانید قراردادهای کاری را با در نظر گرفتن الزامات قانونی و منافع طرفین، به شکل صحیح تنظیم و ارزیابی کنید.
سلام آیا این دوره برای فارغ التحصیلان رشته منابع انسانی مناسبه؟
درود و مهر
بله، این دوره برای علاقهمندان حوزه روابط کار از رشتههای مختلف، از جمله فارغالتحصیلان منابع انسانی نیز بسیار کاربردی است. محتوای دوره بهگونهای طراحی شده که شرکتکنندگان بتوانند با قوانین کار، روابط کار و فرآیندهای اجرایی این حوزه بهصورت عملی آشنا شوند.
سلام وقتتون بخیر
این دوره حضوری هم برگزار میشه ؟
درود و مهر
بله،برای اطلاع از زمانبندی دورههای حضوری و دریافت راهنمایی میتوانید با واحد مشاوره آموزشی محاسبان ۰۳۱۴۰۲۰ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
آیا سطح آمادگی کارآموزان حضوری و آفلاین از نظر مهارت عملی تفاوتی دارد؟
درود و مهر
محتوای آموزشی دوره برای شیوههای حضوری، آنلاین و آفلاین یکسان طراحی شده است و تلاش شده آموزشها بهصورت کاملاً کاربردی ارائه شوند.
درود بهنظرم دوره بادیگارد یکی از کاملترین آموزشها در زمینه حقوق و دستمزد در ایران است. ترکیب قوانین کار، بیمه تأمین اجتماعی، مالیات حقوق و حتی کارگاههای عملی قراردادنویسی و دادرسی اداره کار باعث میشود شرکتکنندگان واقعاً آماده ورود به بازار کار منابع انسانی شوند.
درود و مهر
از اینکه تجربه ارزشمندتان را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم. هدف ما ارائه آموزشهای جامع و عملی بوده و خوشحالیم که این دوره برای شما کاربردی و کامل بوده است. موفق باشید.
سلام دوره جدید از چه تاریخی شروع میشه؟
درود و مهر
دوره جدید بادیگارد در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.
با تشکر از تیم محاسبان این دوره بسیار برای من مفید بود و برای موفقیت در شغلم خیلی به کارم آمد
درود و مهر
خیلی خوشحالیم که این دوره برای شما کاربردی و مفید بوده است. امیدواریم در مسیر حرفهای خود همیشه موفق باشید.
سلام آیا برای شرکت در این دوره پیش نیاز خاصی لازم است ؟ برای کسی که هیچ اطلاعی از قوانین کار نداره مناسبه؟
درود و مهر
این دوره هیچ پیشنیازی ندارد و برای افرادی که هیچ آشنایی با قوانین کار ندارند کاملاً مناسب است. محتوا از پایه شروع میشود و قدمبهقدم پیش میرود.
سلام وقت بخیر آیا برای دوره بعد افزایش هزینه خواهیم داشت؟
درود و مهر
هرگونه تغییر در قیمت دورهها از طریق سایت محاسبان و دیگر راههای ارتباطی اطلاعرسانی خواهد شد.
آیا در این دوره نحوه محاسبه حقوق و دستمزد به طور کامل آموزش داده میشود؟
درود و مهر
در این دوره محاسبه حقوق و دستمزد بهصورت جامع، همراه با قوانین، فرمولها و مثالهای کاربردی آموزش داده میشود تا بتوانید در محیطهای کاری واقعی آن را اجرا کنید.
سلام و درود از محاسبان تشکر میکنم برای این دوره باارزش و فوق العاده مفید
از لطف و انرژی مثبتی که به مجموعه محاسبان منتقل کردید صمیمانه سپاسگزاریم. خوشحالیم که این دوره برای شما مفید بوده و امیدواریم در مسیر کاری خود موفق و سربلند باشید.
سلام آیا در این دوره آیین دادرسی کار به طور کامل آموزش داده میشه؟
درود و مهر
در این دوره مباحث مربوط به آیین دادرسی کار نیز بهصورت کامل و کاربردی آموزش داده میشود تا شرکتکنندگان با روند رسیدگی و نکات مهم آن آشنا شوند.
سلام علیکم وقتتون بخیر آیا دوره بادیگارد پرو به صورت عملی و پروژه محور هست؟
درود و مهر
دوره بادیگارد پرو به صورت عملی و پروژهمحور طراحی شده است و تلاش شده مباحث به شکل کاربردی و همراه با مثالها و سناریوهای واقعی آموزش داده شود تا شرکتکنندگان بتوانند مهارتهای لازم را بهصورت عملی فرا بگیرند.
سلام آیا در این دوره دستورالعمل های سازمان مانند قرارداد نویسی هم آموزش داده میشود؟
درود و مهر
بله در این دوره علاوه بر مباحث قوانین کار و تامین اجتماعی، موضوعات کاربردی مانند قرارداد نویسی، تنظیم اسناد و دستورالعملهای مرتبط با روابط کار نیز بهصورت عملی آموزش داده میشود
سلام با توجه به شرایط فعلی آیا دوره بادیگارد به صورت حضوری برگزار میشود؟
درود و مهر
بله؛ این دوره در حال حاضر بهصورت حضوری و همچنین آنلاین برگزار میشود و میتوانید بر اساس شرایط خود هر کدام را انتخاب کنید.
سلام کوچینگ این دوره به چه صورت است؟
درود و مهر
در این دوره جلسات کوچینگ به منظور بررسی سوالات، رفع ابهام و راهنمایی برای ورود به بازار کار برگزار میشود و شرکتکنندگان میتوانند مسائل و چالشهای عملی خود را مطرح کنند.
سلام آیا پس از پایان هر جلسه ویدیوی همان جلسه در اختیارمون قرار میگیره و چگونه و در کجا؟
سلام در این دوره سیستم حقوق و دستمزد با چه روش هایی آموزش داده میشود؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) به صورت کاملا پروژه محور مباحث مربوط به حقوق و دستمزد در نرم افزار اکسل توسط اساتید خبره محاسبان آموزش داده می شود.
سلام آیا پس از این دوره میتونیم در هیات های اداره کار فعالیت داشته باشیم به عنوان نماینده کارگران؟
سلام وقت بخیر
این دوره تمام مهارتهای لازم برای فعالیت حرفهای در حوزه روابط کار را آموزش میدهد، اما انتخاب نماینده کارگران در هیأتها طبق مقررات اداره کار انجام میشود. با این حال، مطالب دوره به شما کمک میکند آمادگی کامل برای این مسئولیت داشته باشید.
سلام و خسته نباشید به بچه های محاسبان بادیگار بهترین دوره زوابط کاری بود که تا به حال شرکت کرده بودم دانش زیادی کسب کردم مطمئنم بهتر از این دوره وجود نداره
درود و مهر
متشکریم از حسن نظر شما و بسیار خوشحالیم که این دوره مفید واقع شده است.. سربلند و موفق باشید
سلام
بهتر است اول دوره بادیگارد شرکت کنیم یا بادیگارد پرو؟
درود و مهر
در صورتی که هیچ پیش زمینه ای از مباحث قانون کار ندارید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره تخصصی بادیگارد است
سلام دوره جدید بادیگارد از چه تاریخی شروع میشه؟
درود و مهر
شروع ثبت نام کلاسها از طریق سایت محاسبان و سایر کانالهای ارتباطی اعلام میشود
درود
باتوجه به شرایط فعلی، شروع دوره در سال ۴۰۵ چه تاریخی هست؟
درود و مهر
شروع دورهها از طریق سایت محاسبان یا از طریق راههای ارتباطی ما در شبکههای مجازی اعلام خواهد شد.
سلام سیستمسازی منابع انسانی و حقوق و دستمزد هم در این دوره آموزش داده میشود؟
درود و مهر
یکی از سرفصل های مهم دوره بادیگارد سیستم سازی حقوق و دستمزد است که به صورت پروژه محور توسط اساتید خبره محاسبان آموزش داده میشود.
سلام آیا این دوره مناسب کارمندان اداره کار هم هست یا سطحش بالاتره؟
درود و مهر
بله میتوانید در این دوره ثبت نام کنید . این دوره برای کلیه افراد علاقهمند به حسابداری و منابع انسانی ، کارفرمایان، مدیران کسبوکارها و مدیران مالی، کارمندان اداره کار و سازمان بیمه تامین اجتماعی
دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته منابع انسانی، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری و مدیریت مالی است.
سلام دوره بسیار عالی بود
سلام آیا برای این دوره امکان آموزش آنلاین هم وجود داره؟
درود و مهر
بله. دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) به صورت حضوری و آنلاین در اختیار کارآموزان قرار داده میشود.
آیا وویس جلسات بعد از هر جلسه در اختیار کارآموزان قرار میگیره؟
درود و مهر
بله، ویدیو هر جلسه در اپلیکیشن abc محاسبان در اختیار کارآموزان قرار داده میشود.
سلام تشکر میکنم از اساتید محترم و کاربلد دوره بادیگارد
درود تشکر میکنم از اساتید محترم دوره بادیگارد من در این دوره شرکت کرده بودم و خیلی برای آینده شغلیم به کارم آمد
درود و مهر
سپاسگزاریم از بازخورد بسیار خوبتان و بسیار خوشحالیم که این دوره مفید واقع شده استن. موفق و سربلند باشید.
سپاس از تیم حرفه ای محاسبان
سلام خواستم تشکر کنم بابت دوره بادیگارد من در این دوره شرکت کرده بودم و بسیار راضی بودم ممنون
سلام ممنون بابت این دوره حرفه ای و ممنون از اساتید محترم
سلام خسته نباشید سوالم اینه که این دوره در وضعیت جنگ برگزار میشه؟ الان نام نویسی میشه کرد یا باید صبر کنیم؟
درود و مهر
بله شما می توانید جهت ثبت نام دوره ها از طریق سایت محاسبان و یا از طریق شماره تماس ۰۳۱۴۰۲۰ اقدام فرمایید تا کارشناسان محاسبان جهت مشاوره و ثبت نام راهنماییتان کنند.
درود ممنون بابت این دوره آموزشی مفید اساتید عالی هستن
سلام خسته نباشید تشکر میکنم بابت این دوره واقعا نظیرش توی کل کشور وجود نداره
سلام وقت بخیر در این دوره آموزش حقوق و دستمزد، آیا شیوه عملی مدیریت و ثبت رویدادهای غیرمعمول مثل تسویههای بیندورهای، مرخصی ذخیره و تغییرات قانونی مزد هم آموزش داده میشود؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد)، به صورت کامل به رویدادهای خاص و غیرمعمول حقوق و دستمزد پرداخته میشود. شما به طور عملی یاد میگیرید که چگونه تسویه حسابهای بیندورهای (پس از اتمام کار کارکنان)، نحوه محاسبه و ذخیرهگیری مرخصیهای استفادهنشده در پایان سال مالی، نحوه اعمال تغییرات قانونی در حداقل مزد و پایه سنوات و همچنین ثبت صحیح این رویدادها در دفاتر قانونی و نرمافزار را مدیریت کنید تا از جرایم ناشی از اشتباه در محاسبات و ثبتها جلوگیری شود.
سلام وقت بخیر در این دوره آموزش حقوق و دستمزد، آیا روش عملی محاسبه و ثبت حقوق در بخشهای با قوانین خاص مثل فروش قطعی، مأموریت و کارکردهای غيرثابت هم توضیح داده میشود؟
درود و مهر
در دوره آموزشی روابط کار (بادیگارد)، مباحث فراتر از محاسبات ساده حقوق و دستمزد پایه است و به پیچیدگیهای آن در شرایط خاص کاری میپردازد. روشهای عملی محاسبه و ثبت حقوق در بخشهای فروش قطعی (که معمولاً با پورسانت و کمیسیون همراه است)، محاسبه دقیق حقوق در دوران مأموریت (با در نظر گرفتن فوقالعاده مأموریت و سایر مزایا)، و نحوه مواجهه با کارکردهای غیرثابت مانند اضافهکاری، نوبتکاری و جمعهکاری، از جمله مباحثی است که در این دوره به طور کامل و با جزئیات توضیح داده میشود .
سلام وقت بخیر در این دوره آموزش حقوق و دستمزد، چگونه نحوه محاسبه و گزارشدهی مزایای غیرنقدی (مثل حق بیمه مکمل یا کمک هزینههای کاربردی) در کنار دستمزد پایه آموزش داده میشود؟
درود و مهر
در دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) محاسبه و گزارشدهی حقوق و دستمزد مانند مزایای نقدی و غیرنقدی آموزش داده میشود تا گزارشهای حقوق و دستمزد کاملاً دقیق و عملی تهیه شود.
درود در این دوره مثالهای عددی واقعی در محاسبه مزایا، کسورات و تسویه پایان دوره هم ارائه شده یا بیشتر چارچوب کلی حقوق و دستمزد توضیح داده شده؟
درود و مهر
در دورهی «تربیت کارشناس روابط کار» (بادیگارد)، تأکید اصلی بر آموزش عملی و کاربردی است. به همین دلیل، مثالهای عددی و سناریوهای واقعی متعددی برای محاسبه دقیق مزایا، کسورات، اضافهکاری، عیدی، پاداش و تسویه حساب پایان دوره (محاسبه مانده مرخصی، سنوات و …) ارائه شده است تا پس از اتمام دوره، بتوانید بدون هیچ گونه ابهامی، لیست حقوق و دستمزد را تهیه و فرآیند تسویه را به درستی انجام دهید.
سلام ممنونم به خاطر این دوره و آموزش های درجه یکتون
درود و مهر
از اینکه دوره تربیت کارشناس روابط کار (بادیگارد) برای شما مفید واقع شده است بسیار خرسندیم و امیدواریم همواره در مسیر یادگیری و پیشرفت موفق باشید.
سلام آیا در این آموزش مثالهای واقعی حقوق و دستمزد با محاسبات کامل هم گفته شده یا بیشتر روی مفاهیم تمرکز شده؟
درود و مهر
در دوره بادیگارد با اساتید بسیار خبره در زمینه روابط کار آموزش هایی نظیر محاسبات حقوق و دستمزد، اضافهکاری، کسورات، عیدی و پاداش و همچنین نحوه تنظیم قراردادهای کار و صورتجلسات به صورت کاملا پروژه محور بر اساس قوانین کار و تامین اجتماعی ارائه میشوند.
با سلام آیا این دوره در اپلیکیشن محاسبان هم قابل دسترس هست یا خیر؟
درود و مهر.
بله. شما میتوانید از طریق اپلیکیشن محاسبان به دوره بادیگارد دسترسی داشته باشید.
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت مدرسان و کارشناسان مجرب و خبره مجموعه محاسبان میخواستم بپرسم در قانون وزارت کار آمده است که 5روز مرخصی استحقاقی با حقوق درایام عید میتونیم بریم ولی سرپرست ما نگهبانان میگه اگر بخواهید بروید باید 5تا شیفت 24ساعته وایسیم یعنی توروز روشن قانون رو دور زدن لطفا راهنمایی کنید
درود و مهر
مرخصی استحقاقی سالانه 30 روز (با حقوق) به صورت توافقی است. منظورتون از 5 روز مرخصی با حقوق در ایام عید، روزهایی به غیر از تعطیلات رسمی است یا خیر؟
سلام و وقت بخیر
سوالی داشتم، من توافق حقوقم با کارفرما چیزی حدود 3 میلیلون بالاتر بود ولی بعدا داخل فیش حقوقی دیدم این مبلغ با احتساب عیدی ماهانه و پایه سنوات و حق سنوات علی الحساب این مبلغ شده. میخواستم بیبینم محاسبه اشون درست بوده که با احتساب عیدی ماهانه و پایه سنوات مبلغ فیش حقوقی رو به 3 میلیون بالاتر از اداره کار رسوندن یا قاعدتا باید مبلغ اضافه تر جدای از محاسبه عیدی ماهانه و پایه سنوات باشه؟
چون هم عیدی هم پایه سنوات میتونه آخر سال یا پایان قرارداد محاسبه بشه. ایا کارشون درست بوده و به نفع کارمند عمل کردن؟
دومین سوال این که حق کارشناسی با حق جذب فرق دارد؟ آیا بودنش در قرارداد اداره کار لطف کارفرماست یا الزامی هست؟ و اینکه حداقل و حداکثرش بستگی به چه چیزی دارد؟ مثلا حق کارشناسی 300/000 هزارتومان با 900/000 تومان
یک نفر با سابقه آموزشی بیش از 6 سال حق کارشناسی 300/000 تومان قانونی است؟
ممنون میشم راهنمایی کنید. متشکرم
درود و مهر
لطفا از صفحه مشاوره بیمه و کار محاسبان، اقدام به درخواست مشاوره کنید.
سلام وقت بخیر، سوالی داشتم، کم کارمن ی شرکت خصوصی هستم دورکاری کار میکنم، میخواستم بپرسم توی سال جدید حقوق من چقدر میشه ؟ من حقوقم کارگری دریافت میکنم که توی فیش حقوقی ام ، حقوق ماهانه رو زده بریال 157887600 ریال خورده با حقوق روزانه ی 52620920 ریال دستمزد روزانه خورده ، سوال اصلی ام اینه حقوق جدید درسال 1405 با 43٪ چفدر خالصی دریافتی ام میشه؟ میشه کمک کنید؟ و اگر امکانش هست عیدی سال جدید هم بگین گیج شدم
درود و مهر
حقوق 1405 هنوز مشخص نشده است. برای آگاهی از آخرین اخبار، میتوانید مقاله حقوق محاسبان رو مطالعه بفرمایید.
مبلغ عیدی 1404 شما (با شرط وضعیت تاهل مجرد)، حدود 25 میلیون تومان است. برای محاسبه دقیق می توانید از ابزار آنلاین محاسبه عیدی استفاده کنید.
بیشترین درصد تخفیف دوره چه مقدار است ؟
درود و مهر
در صورت پرداخت نقدی، 5 درصد تخفیف بیشتر به شما تعلق میگیرد.
سلام
مطالب بسیار مفید و ارزشمند بود
جای تقدیر وتشکر دارد
درود بر شما
ممنون از انرژی خوبتون
با عرض سلام و خداقوت خدمت اساتید پر مهر محاسبان
نظر بنده درمورد این دوره این هست که به شدت به دوستداران حسابداری و کسانی که تمایل به پیشرفت در زمینه قرارداد های کاری و حقوق و دستمزد دارن توصیه میکنم .به نظرم هر شخص به عنوان یک شهروند یا کسی که به عنوان کارمند جایی کار میکنه نیازه داره که حداقل حقوق خودرا درموردش اطلاع داشته باشه . و من تونستم تو این دوره با کمک جناب قادریان و اساتید عزیزی همچون استاد قندهاری استاد محسنی و … ، نحوه صحیح قراردادنویسی و نحوه محاسبه حقوق و دستمزد را یادبگیرم . بهترین ها نصیب قلب مهربانتان
باسلام
اول از همه تشکر میکنم از آموزشگاه محاسبان و همچنین اساتید محترم
با توجه به اینکه سابقه کار داشتم در زمینه منابع انسانی دوره بادیگار بهم کمک کرد که بتونم قوی تر از قبل باشم.
ممنون از محاسبان🌱
بسیار عالی و موثر بود،من از اینکه در این دوره شرکت کردم بسیار رضایت دارم.
سلام آموزش دوره خلاقانه بود،پشتیبانی ها بی نظیره و هم چنین تلاش برای جامع بودن دوره های محاسبان کاملا مشخص بود.
برای وارد بازارکار شدن مهارت مهم هست که دوره ی بادیگارد واقعا عالیه.
سلام
با توجه به اینکه سابقه کار داشتم اما احساس کردم نیاز دارم اطلاعاتم را بروز کنم وبه این موسسه با معرفی یکی از دوستان آمدم و واقعا حس و انرژی مثبتی گرفتم و ایده آل گرا بودن استاد بزرگوارم بسیار برای دانشجویان عالیه و اینکه قرار دانش و آگاهی افراد را بالا ببرند تا بتوانند از استعدادهای بالقوه خود بهره مند بشوند و از حقوق خود آگاهی بیشتری پیدا کنند و این سطح سخاوت برای من بسیار با ارزش بود .
باسلام و وقت بخیر
من چند ماهی هست که با موسسه محاسبان آشنا شدم و دوره جامع حسابداری و بادیگارد رو ثبت نام و در حال آموزش هستم. خیلی عالیه .فرصت خیلی خوبی برام ایجاد شد و اتفاقات خیلی خوبی داره برام رقم میخوره.به امید روزهای بهتر
من فعلا دوره بادیگارد رو شرکت کردم و واقعا خوشجالم که با محاسبان و این دوره خصوصا استاد قندهاری آشنا شدم
برای کسایی که در هر حرفه یی و هر سمتی به دنبال پیشرفت هستند این دوره را پیشنهاد میکنم
سلام وقت بخیر دوره خوبی هستش خیلی از قوانین یاد می گیرین اما یکم آموزش تو این دوره گسترده تر بشه خیلی خوب میشه
سلام و عرض ادب
از مجموعه محاسبان کمال قدردانی و تشکر را دارم
من از سال ۱۳۹۷ تا به الان در قانون کار و حقوق دستمزد کار می کنم ولی یکی از بهترین دوره های که شرکت کردم بادیگارد بود به این دلیل که من همه ماده قانون کار و تامین اجتماعی آشنا بودم ولی در اینجا آنها لمس کردم زیر این مجموعه زحمت کش به صورت عملی کار انجام می دهد و از می خواهد و به خوبی قوانین یاد گرفتم و این که شما وقتی یه آموزش تئوری یاد بگیرید ممکن هست یادتان برود ولی وقتی آن آموزش عملی باشد شما هیچ وقت فراموش نمی کنید
از زحمات و محبت مجموعه محاسبان و سرکارخانم قلندری کمال تشکر و سپاسگزارم
سلام
با سپاس فراوان از سرکار خانم قند هاری و آقای خسروی بابت برگزاری دوره بی نظیر بادیـــگارد
امیدوارم همیشه سر افراز باشید
سلام و خدا قوت. من در حال گذروندن دوره بادیگارد هستم واقعا تشکر ویژه دارم از استاد قندهاری و استاد یزدانی عزیز بابت پیگیری های دلسوزانشون برای اجرای پروژه و اموزشهای مفیدشون. و تشکردارم از خانم قادریان و اقای قادریان بابت اینکه از وقتشون برای ارتقا و راهنمایی ما استفاده میکنند🌹
سلام خدمت مدیریت و پرسنل مجموعه محاسبان
اینجانب از شرکت کنندگان در دوره های ویژه محاسبان بوده و بسیار بسیار از این مجموعه راضی هستم، خصوصا از عوامل برگزار کننده در بادیگارد و استاد محترم سرکار خانم قندهاری و سرگروه های محترمشون
سلام وقت بخیر
بادیگارد دوره آموزشی عالی و کاربردی است که نه تنها باعث پیشرفت شغلی بلکه باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در من شده و میتونم به جرات بگم بهترین دوره آموزشی است که تا الان شرکت کردم و از انتخابم بسیار خوشحالم. از همه اساتید دلسوز و متعهد این دوره و مجموعه محاسبان سپاسگزارم.
با عرض سلام و ادب خدمت تمامی اساتید تیم خوب محاسبان .
بنده هم در دوره بادیگارد شرکت کردم و درخصوص قوانین کار و حقوق و دستمزد و تامین اجتماعی بسیار آگاه شدم. نکات بسیار کاربردی و دقیق بیان شده و با فن بیان خوب بزرگواران؛ انتقال محتوا عالی صورت میگیره .
سپاس
سلام دوره فوق العاده عالی بود ممنونم از خانم قندهاری و همه پرسنل خوب محاسبان
سلام و درود خدمت پرسنل آموزش و اداری مجموعه محاسبان.
اینجانب از همه شما بابت ایجاد برنامه آموزشیتون چ ب صورت حضوری و چ غیر حضوری متشکرم و رضایت کامل دارم
سلام وقت بخیر
من درحال گذروندن دوره بادیگارد هستم و برای من بسیار مفید بوده و باعث پیشرفت شغلی من شده. مطمنا اگر زودتر با محاسبان اشنا شده بودم .سطح شغلی من خیلی بالاتر بود.ممنونم از استاد قندهاری و استاد یزدانی و سایر استاتید با تجربه محاسبان .
دوره بینظیری بود . ممنون از استاد باسواد و مهربان.
از ديدگاه من هر شخصي لازم هست كه دوره منابع انساني رو بگذرونه و از حق و حقوق خودش و ديگران آگاه بشه.
من اين دوره رو گذروندم و بازتاب خيلي خوبي ازش گرفتم. بدون اغراق فوق العاده بود.
با سلام
خدمت اساتید محترم موسسه محاسبان به خصوص سرکار خانم قندهاری
من دوره بادیگارد رو در خدمت ایشون و سایر اساتید موسسه بودم. دوره بسیار مفیدی بود که علاوه بر قوانبن کار با مباحث حقوق و دستمزد و تامین اجتماعی آشنایی پیدا کردم.
با آرزوی سلامتی برای اساتید محترم و موفقبت برای موسسه خوب محاسبان
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما
دوره بادیگارد با شیوه بسیار جدید و عالی همراه اساتید صبور و با تجربه که من بسیار آموختم
خدا خیرتون بده
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم قدرتمند محاسبان
دوره عالی و بی نظیر بود با اساتید خبره و با تجربه
سلام. آیا به نگهبان میتواند مزایای به تبع شغل تعلق گیرد؟
درود
بله؛ به صورت توافقی میباشد
باتجربه و دانشی که از دوره بادیگارد به دست اوردم حس میکنم هرکسی توی هرجایگاه شغلی به این دانش نیاز داره. عالی بودید خیلی دلسوز و متعهد
سلام
دوره بادیگارد ی دوره جامع که به نظر من بدرد افرادی میخورد که مسائل داخل دوره را تا حدودی بلد باشن و یا کار کرده باشن. ی دوره چالشی که به شما قوی شدن را آموزش میده پس بدرد کسانی که صفرن و صرفا بخوان بیان برای آموزش مناسب نیست. اما اساتید خوب و برجسته ای در این دوره هستن از آقای محسنی و خانم قندهاری و بخصوص خانم یزدانی که دوره اکسل را دلسوزانه درس میدن وبی نظیر هست تو کار خودشون
سلام،وقتتون بخیر،دوره بادیگارد،خیلی اطلاعات خوبی در اختیار من گذاشت،ممنون از همه اساتید عزیز،مخصوصا استاد خسروی،درسته دوره تمام شد ولی برای بنده تازه شروع شده،امیدوارم همه دوستان موفق و سربلند باشند….
زهره حیدرزاده هستم، دوره ی بادیگارد یکی از بهترین تجربه های عمرم بود و خیلی خوشحالم بابت انتخابم.به جرات میتونم بگم همه ی سال هایی که شاغل بودم بخاطر عدم آگاهی حق های زیادی از من و امثال من ضایع شد.
امیدوارم بتونم محکم در این راه قدم بردارم.
باتشکر از حمایت بی وقفه ی خانم قندهاری ، خانم رفیعی
و همچنین آموزش بی عیب و نقص و دلسوزانه ی خانم یزدانی
با سلام و احترام به تک تک عزیزان در موسسه محاسبان
ازینکه دوره ی مشاوره منابع انسانی را شرکت کردم بینهایت خوشحالم دوره بی نظیری را در کنار بهترین اساتید از جمله خانم یزدانی عزیزززز گذروندم استادی که با چنان اشتیاقی توابع اکسل را آموزش میدن که نمیتونی شیفته نشی🌹🌹🌹
بادیگارد…
تنها به شما منابع انسانی یاد نمیده
انسانیت و همکاری و همدلی یاد میده
دوره ای بینظیر در کل ایران
سلام و عرض ادب
محبوبه قادریان هستم دانش پذیر دوره ی بادیگارد
دوره ی بی نظیررری بود و بسیار خوشحالم از آشنایی با استاد رفیعی عزیز و دلسوز که پشتیبان و همراه هر لحظه در این دوره بودن
با سلام من دوره بادیگارد را شرکت کردم و به نظر خیلی جامع و کامل اومد ولی یه انتقاد کوچک داشتم به نظر تایم جلسه در ۴ ساعت تقریبا خیلی زیاد بود اگه میشد جلسات دو ساعته بود و ادامه دار تر بازدهی بهتری داشت در بعضی مواقع با خواب آلودگی مواجه میشدیم
البته که بیان رسا و شیوای استاد قندهاری حرف نداشت اما در جلسات اساتید دیگر این پرت شدن به وفور احساس میشد
و درکل به کسانی که کار مالی کرده اند و مسلط هستند پیشنهاد میکنم دوره را برای ارتقا خودشون شرکت کنند و گرنه مطالب برای کسی که تازه کار است کمی سنگین بود
سلام من به مدت ۳ سال در یک شرکت مشغول به کار بودم که آخرین قراردادی که با من بستن تا پایان ۱۴۰۰ بوده ۳۰ مهر امسال به من و چند نفر دیگه گفتن که دیگه نرم اقدام کردم برای بیمه بی کاری متوجه شدم که بیمه رو از سال ۱۴۰۱ از یکی دیگه از شرکت ها رد کردن
من هیچ قراردادی ندارم و اینکه ۴۹ ساعت در هفته کار میکردیم البته ثبت اثر انگشت داشتیم
سلام
برای بیمه بیکاری متاسفانه در آخرین کارگاه یک سال مستمر باید سابقه کار داشته باشید و به شما تعلق نمیگیرد.
سلام در پست اخر اینستاگرام فرمودین که هفت هفتم سهم بیمه شده مشمول معافیت مالیات حقوق است…میشه مستندات رو بفرمایید…چون مالیات زیر بار نمیره
سلام
طبق پست مالیات حقوق گفتیم که طبق رای دیوان، هفت هفتم معاف است اما ممیزین دو هفتم را قبول میکنند
با سلام و خسته نباشید؛
من دوتا سوال دارم
سوال اول: محاسبه ساعت اضافه کاری به چه صورت است طبق قانون کار؟
آیا روزانه حساب میشود مثلا روزانه هرچقدر اضافه کاری داشتند یا ماهانه
ماهانه یعنی اینکه ساعت کارکرد منهای ساعت موظفی می شود اضافه کاری
در صورت دوم مثلا در ماهی که کارگر ده روز مرخصی دارد ساعت کاری کمتر از ساعت موظفی می شود حتی اگر اضافه کاری داشته باشد به چه صورت است؟
سوال دوم: آیا پایه سنوات ماهانه طبق قانون کار باید به کارگر پرداخت شود یا توافقی است بین کارگر و کارفرما؟
ممنون از جوابگویی شما
سلام
در پبج اسنتاگرام یک پست و ریلز مرتبط با اضافه کاری داریم که می توانید مشاهده کنید و یا مقاله محاسبه اضافه کاری را مشاهده کنید
در جواب سوال دوم ماهانه باید پرداخت گردد و مبلغ هم مشخص است
سلام وقت بخیر، در مواردی که شرکت در اورهاال و یا تعمیرات هستش و ۱ ماه میخایم کارگرها نیاند ولی بیمه داشته باشند بهترین راهکار چیه؟
سلام
نمی توانید این کار را انجام دهید. اگر پرداختی حقوق را داشته باشید می توانید بیمه رد کنید
سلام وقتتون بخیر
من تو خدمات کشاورزی کار میکنم صب میام در مغازه باز میکنم و کارهای حسابداری و فروشندگی انجام میدم قرارداد کتبی دارم که داخلش ذکر شده تمام حقوق مزایا بر اساس اداره کار باید باشه ولی حالا حقوقم کامل نمیدن عیدی نمیدن سنوات نمیدن مرخصی نمیذارن برم حتی پولشم بهم نمیدن میگن روزا تعطیل تو تقویم بجز جمعه باید بیای بدون حقوق ، سفته دارم پیششون که ذکر شده توش برا حسن انجام کار هستش حالا میگن اگه شکایت کنی به اداره کار سفته میذاریم اجرا و میگیم وسایل مغازه کم شده و برداشتی
لطفا راهنمایی کنین چیکار باید کنم
سلام
به هیچ عنوان نمیتوانند همچین کاری کنند و میتوانید شکایت کنید
سلام عرض ادب خداقوت یه سوال داشتم در مورد حق مسکن شما در حساب کتاب حقوق ها نوشتین 650 هزارتومان ولی شرکت ما 550 هزار تومان میده چند باری هم بهشون گفتیم میگن نه 550 هزارتومان که با 850 هزارتومان خواربار میشه یک میلیون 400 هزارتومان این مدیر ما تازه اومد مدیر قبلی یک میلیون 500 میزد ولی این میگه نه یک میلیون 400 هزارتومان ممنون میشم راهنمایی کنید درست اش کدومه
سلام
هنوز تصویب نشده و حتی میتوانند مبلغ سال قبل 450 را پرداخت کنند
سلام و عرض ادب
لطفا در مورد نوبت كاري بفرماييد كه اگر كارگري در نوبت كاري باشد، مثلا يكهفته صبح، يكهفته شب باشد و به هر دليلي در يكي از هفته ها يك يا دوروز از شيفتها مثلا عصر شود يا تغيير كند ، آيا نوبت كاري به ايشان تعاق ميگيرد يا خير ؟
سپاس از شما
سلام
بله تعلق میگیرد
درودبرشما
اگه کارفرماقراردادروتاپایان سال ببنده وبعدش اونورسال از۱۵فروردین قراردادروتنظیم کنه واون ۱۵روزروبیمه پرداخت نکنه این کارش منع قانونی نداره ؟
وکارگرمی تونه کاری انجام بده؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنم
سلام
بله کارفرما میتواند این کار را انجام دهد به این دلیل که قرارداد شما تمام شده است
سلام وقتتون بخیر
من به مدت دوسال در یک شرکت کار میکردم
از 5مهر 99تامرداد1401
ماه اولرو برای بنده بیمه رد نکردند و بعنوان باصطلاح کارآموز استخدامم کردند.
حقوقیم غیر از یک هزینه ایاب ذهاب ندادند.
که فیش موجوده و مربوط به نوزدهم مهره
ایا میتونم بااین یک فیش سابقه یکماهو رو برگردونم.؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام
بله میتوانید
با سلام
برای شرکت در این دوره پیشنیازی باید گذرانده باشیم یا مثلا هرکسی میتونه شرکت کنه؟
و دوم اینکه کارفرما اگر عیدی رو هر ماه پرداخت کنه بهتر هست یا آخر هرسال یا اخر قرارداد؟
باتوجه به اینکه مبلغ حقوق رو قبلا بالاتر از اداره کار توافق کردیم و الان تو قرارداد با احتساب پایه سنوات ماهانه و عیدی ماهانه میشه مبلغ توافق و من احساس میکنم همان حقوق اداره کار رو با ترفند محاسبه عیدی و سنوات ماهانه که حقوق رو از مبلغ ۱۳ ت بالاتر میبره اینکارو کردن و درواقع من بالاتر حقوق نمیگیرم. این تحلیل درسته؟
درود و مهر
دوره بادیگارد پیش نیاز ندارد
ممکنه صحبتتون درست باشه اما برای اطمینان بیشتر فیش حقوقی خود را چک کنید یا از مشاوره بیمه و کار محاسبان استفاده کنید
با سلام مدارک فنی حرفه ای ایا جزو سابقه حساب میشود یا خیر مثلا مدرکی با ۳۳۰ ساعت اموزش جرو سابقه هست یا خیر اگر بله چه جوری میتونم اقدام کنم با سپاس
سلام
خیر؛ سابقه کار بیشتر از روی سابقه بیمه هستش
سلام استاد <
دوره جديد دوباره تشكيل نميشه؟
درود
با استقبال زیاد شما عزیزان دوره جدید بادیگارد دی ماه برگزار میشود
هزینه دوره جدید که ان شاالله گرون نمیشه؟
درود تا 15 مهر قیمت دوره 7,950,000 تومان هستش
آیا کارفرما باید هزینه مقدار ساعتی که کارگران در مسیر رسیدن به محل کار هستند رو پرداخت کنه یا نه ؟
دورد بر شما
خیر هزینهای نباید پرداخت شود
با سلام
وقت بخیر
سوالی داشتم در مورد افرادی که با عنوان بازاریاب آب و کارشناس فروش در حال فعالیت هستند
1- در اکثر شرکت ها پس از ایجاد بازار و ارتباط با مشتریان جدید با کمترین اختلاف از نظر حقوق ماموریت یا پورسانت کارفرما از تمدید قرارداد امتناع و بازاریاب که در اصل زحمت ایجاد بازار را به عهده داشته بدون هیچ پشتوانه ای امکان ادامه فعالیت را در سازمان نخواهد داشت آیا در این زمینه موردی هست که با در نظر گرفتن آن بشود از این مشکل جلوگیری کرد یا خیر
2- در شرکت های بیمه با توجه به فعالیت بازاریاب و کد کارشناس در سوابق فعالیت فرد درج می گردد و تا طولانی مدت حتی پس از قطع ارتباط فرد درآمد حاصله از فعالیت ایشان به حساب آنان واریز یا منظور می گردد اما در دیگر مشاغل به طور مثال بازاریاب یا کارشناس بازاریابی و غیره در شرکت های تولیدی یا پخش چنین موضوعی در نظر گرفته نمیشود و در اکثر مواقع به علت سوء استفاده شرکت ها از فعالیت فرد پس از به وجود آمدن بازار فعال و عدم پذیرش حقوق و دستمزد درخواستی بیشتر (تقاضا شده توسط بازاریاب) یا از تمدید قرارداد با ایشان اجتناب می کنند یا با اعلام تارگت و هدفهای جدید فروش که به دلایل مختلف دستیافتنی نیست عذر پرسنل را خواسته و یا ایشان را مجبور به استعفا یا ترک کار می نمایند.
درود بر شما بله متاسفانه این موارد زیاد هست و در قانون پیشبینی نشده
سلام وقت بخیر. لطفا در مورد قوانین برای شغل معلمین غیر انتفاعی هم مطالبی بفرمایید.مثلا یک معلم غیر انتفاعی بیمه کامل باید رد بشه یا ۱۵روزه و همینجور الباقی پرداختی ها.و پنج شنبه و جمعه که مدارس تعطیل هستند به چه نحوی محاسبه میشه.ممنون
درود برشما باید به نسبت کارکردتون هم بیمه و هم حقوق شما پرداخت شود
سلام امکانش هست لطف کنید راجع به شغل املاک هم صحبت کنید؟ چون ما نه حقوق ثابت داریم نه بیمه نه قرارداد هیچی. میخوام بدونم تا چقدر کارفرما میتونه سخت بگیره و چقدر نسبت به ما وظیفه داره
سلام
هیچ تفاوتی بین شغل ها وجود ندارد هر جایی که مشغول به کار هستید باید حداقل حقوق و بیمه برای شما رد شود.
بهترین دوره بادیگارد
تدریس خانم قندهاری فوق العاده بی نظیر بود
بهترین اساتید بی نظیره محاسبان 👌👌
ی تشکر ویژه و خسته نباشید خدمت تمام اساتید محترم و مدیر محترم محاسبان اقای خراسانی و اقای خسروی عزیز
سلام وقت بخیر من ۱۲ سال در شرکتی به عناوین کارشناس مرکز تماس کار کردم ۹ ماه هست که در سمت کارشناس توسعه وتحلیل مشغول به کار هستم قراردادهای ما ۳ماهه هستش اما از پارسال برج ۱۲ تا به امروز هیچ قراردادی دست خودم نیست ولی ورود و خروج هایم ثبت شده و بیمه برام رد شده.الان متاسفانه جابجایی اجباری برام تعیین شده و نامه عدم همکاری هم برام نمیزنن تا بتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم سوال من اینه امکان اینکه بتونن در قرارداد ۳ماهه اخر سمت من رو ۱طرفه تغییر بدن بدون امضائ بنده و نامه عدم همکاری رو نزنن؟
سلام وقت شما هم بخیر
اگر که قرارداد توسط شما امضا نشده باشد امکان تغییر سمت یک طرفه از سوی کارفرما وجود ندارد
و طبق رای جدید دیوان دیگر نیازی به نامه عدم نیاز نیست و در پایان قرارداد میتونید همکاری نداشته باشید
سلام وقت بخیر من3ساله درپخش عمده کفش کارمیکنم سال اول قرداد بصورت عادی بین خودمون در برگه به عنوان فروشنده نوشته شد ولی سالای بعد گفت نمیخواد الان توجاده باماشین کاری تصادف کردم نه بیمه کرده نه بیمه دارم ونه پول دوا درمانو داده نه حقوقمو وضع جسمانیم خوب نیست دوبار عمل شدم دکترم بهم3ماه. استراحت پزشکی داده شکایت کنم میتونم حقمو بگیرم
سلام وقت شما هم بخیر
بله 100 درصد. شما واریزی هاتون رو از بانک بگیرید و با استناد واریزی ها نسبت به شکایت اقدام کنید
سلام وقت بخیر من در خصوص نحوه پرداخت حقوق بعضی از شرکت ها سوال داشتم و اون اینکه یک سری از شرکت ها حقوق قانونی رد میکنن بر اساس وزارت کار و بر اساس همون هم بیمه رد میشه و یک بخش دیگر حقوق به صورت جداگانه پرداخت میشه که روی فیش حقوقی درنظر گرفته نمیشه و توی بیمه هم رد نمیشه آیا پس از اتمام همکاری کارفرما میتونه فقط حقوق قانونی پرداخت کنه و اون قسمتی که توافق شده رو پرداخت نکنه؟
دوم اینکه اگر کارفرما حقوق کامل پرداخت نکنه آیا به وزارت کار شکایت بشه این امکان وجود داره که هر دو بخش حقوق هم اون قسمتی که بابتش بیمه رد شده و هم اون قسمتی که توافق شده رو باهم دریافت کرد؟
قرارداد دارید؟
شما بر اساس واریزی هاتون میتونید اقدام کنید و اثبات کنید حقوق بیشتری میگرفتید
قرارداد کاریتون رو ارسال بفرمایید
ممنون از پاسخ گویی سریع و به موقع شما
پیرو سوال اینجانب قرارداد دارم ولی توی قرارداد فقط همون قسمت قانونی که بیمه رد میشه ذکر شده ولی واریزی هام مشخص هست کاملا
خواهش میکنم
واریزی ها به تنهایی قابل استناد هستش
بی نهایت سپاسگزارم از این که وقت گذاشتید و پاسخ دادید
سلام وقت بخیر بنده حدود ۵ سال است در یک شرکت پتروشیمی خصوصی از ابتدا پروژه و در حال حاضر که شرکت در حال تولید است فعالیت داشتم
بنده دو تا سوال دارم
۱- در زمان پروژه بیمه بنده بدون عنوان مهندس از پیشوند کنترل کیفیت استفاده شده
و الان که تولید کردیم و مسئولیت بنده خیلی سنگین است باز هم همان کنترل کیفیت خالی است آیا این سمت تاثیری بزای بازنشستگی و حقوق بنده داره ؟
۲- پرسنل شرکت مدت هاست که از ۵۰ نفر رد شده ولی طرح طبقه بندی اجرا نمیشه
در حال حاضر فرق بنده که ۵ سال فعالیت داشتم با مهندسی که تازه ورود کرده ۱میلیون تومان نیست
آیا شرکت میتونه کلا طرح طبقه بندی انجام نده؟
اگر شرکت کار غیر قانونی داره انجام میده بنده از چه راهی اقدام کنم
لطف کنید پاسخگو باشید ممنون میشم
بنده در Pv اینستگرام هم سوالات مطرح کردم پاسخگو نبودید
درمورد سوال اول بله بسیار مهم است مخصوصا در طرح طبقه بندی مشاغل و حوادث
و درباره سوال دوم بازرس از اداره کار درخواست بدید تا بازرسی کنند و بررسی شود. طرح طبقه بندی به نفع حقوق شماست
سلام وقت بخیر
دوره منابع انسانی محاسبان بسیار کاربردی و مناسب بازار کار هستش
متشکرم از آموزش بی نظیرتون
با آرزوی موفقیت برای شما کارآموز عزیز
سلام. من 11 ماه در کارگاهی مشغول به کار بودم که برام بیمه رد شده. حقوقی که اونجا به من میدادن زیر حقوق اداره کار بوده (امسال 4 تومن میدادن) من سوابق بیمه ای مو از سایت تامین اجتماعی گرفتم، برام شغل کارگر ساده رد شده با دستمزد 5700.
من چطوری میتونم شکایت کنم؟ و آیا پول این 11 ماهی که اونجا بهم حقوق کم دادنو بهم میدن؟
سلام
با همین لیست بیمه و پرداختی هاتون میتونید اثبات کنید کمتر از اداره کار دریافت کرده اید و شکایت کنید و تفاوتش رو دریافت کنید